tired-bushed

Veckans bästa: Äntligen ordentligt igång med styrketräning igen. Ni vet den där heavy shit styrketräningen (ja, det låter ju i alla fall mer när man pratar om pounds än kilo).

Veckans fail: Träningsvärk f r o m Hell! Fortfarande. Har inte kunnat cykla till jobbet, än mindre springa. Kunde knappt springa för att hämta medicin till min patient i natt. Fail? Oh yes!

Veckans tömma-alla-energidepåer-som-någonsin-fanns: Att bara sova 2 timmar för att sen jobba 13 timmar utan mat och utan vila (och dessutom ha boostat den redan speedade förbränningen med styrketräning). Idag har jag bara lust att sova och äta. Helst crapmat deluxe. Tyvärr (eller som tur är) finns det bara grönsaker och bär i vårt kylskåp (det mest osunda jag hittade var glass i frysen – och ja, jag åt upp den) och jag är för trött för att gå och handla.

Veckans panik 1: Kaffet är nästan slut! Jag är för lat för att ta mig in till stan och köpa nya kapslar till Nespresson utan slängde in en beställning online istället. Förlorar $6.50 i frakt men problem solved.

Veckans panik 2: Att inse att jag bara har 4 veckor kvar till det här. Dags att sätta igång med ordentlig backeträning. Det är det enda som hjälper.

Veckans pepp!: Att vi nu är 19 deltagare i Run Challenge #10for10w. Och att ni taggar på instagram! Fortsätt med det. Älskar att se era bilder! Sista inspurten nu på första veckan! Är ni igång? Jag har fortfarande en del kvar men har planer om att komma ikapp i helgen.

Veckans avslutning: Ett hus i Santa Cruz med ett härligt gäng av vänner. To be continue.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Mikaela - in the world © 2013. All Rights Reserved.