100dayschallenge

Vi firar att Health By You’s Facebooksida har fått 100 likes med att kicka igång denna 100 Days Challenge. 50 träningspass på 100 dagar. Låter det ambitiöst? Tänk om – ett träningspass behöver inte vara den stora grejen. Det kan vara en lite promenad, en powerwalk, en joggingrunda, ett pass på gymmet, 10 min i trappor, cykelturen till och från jobbet, eller vad som helst. DU sätter din nivå på träningspass, sen kör vi! Keep moving baby!

Tagga era bilder med @healthbyyou/#healthbyyou så lovar jag att jag ska jag peppar er vidare!

13 Responses to 100 Days Challenge

      • Ida says:

        Kommer bli långa promenader, gick 7,5 km på 1 tim 20 min igår. Kommer lägga till armhävningar osv några gånger då och då. Lägger ribban här, har varit sjukskriven i ett år och har helt lagt ner med att komma ut och röra mig. Så min challenge handlar om att komma igång och inte sitta hemma i min bubbla 😛 Känner mig verkligen superpepp, perfekt typ av utmaning, kommer bli svårt att ge upp!!!

          • Ida says:

            Har ett youtubekonto som jag tänkte ta och dokumentera det här på. Kan jag länka nån sida som iom att du är initiativtagaren? Jag har noll följare men rätt ska ju va rätt:P Om det är ok vilken vill att jag länkar?

          • Mikaela says:

            Hallojs! Självklart får du länka (och jag vill gärna kika in din youtubesida!!). Du kan antingen länka till denna blogg eller till Health By You’s facebooksida (www.facebook.com/healthbyyou). You go girl!!

  • Emma says:

    Hej Mikaela, jag är med! Kom just hem från 90 minuters promenad i sol och iskall vind, och med härligt sällskap 🙂 Jag tolkar wokout i detta sammanhang som “fysisk aktivitet som är mer ansträngande än att bara gå efter mjölk” – hos mig betyder det långa promenader, yoga hemma eller på gymmet, stretcha och självklart dansa. I’ll keep you posted. Gillar att röra på mig men är lite vinterseg, så din utmaning kommer perfekt.

    Gillar din blogg och du verkar så himla jordnära och rekorderlig! Första gången jag kommenterar, tänkte det var passande att lämna ett litet spår.

    Apropå hälsa vill jag påpeka för mig själv som för andra vilken härlig energi man får av en promenad tillsammans med en god vän. Ja, det var kallt och blåsigt och soffan lockade. Nej, vi förbrände nog inte massor av kalorier eller fick bättre kondis av just denna tur. Men solen värmde och min kära väninna lyssnade och peppade, och nu känns hjärtat lättare -på 2 sätt!

    • Mikaela says:

      Go Emma, Go Emma!!
      Härligt att du är med – och jaaa, keep me posted hur det går!! 🙂
      Och din tolkning av workout (eller wokout 😉 ) låter helt perfekt! Promenader är verkligen jätte uppfriskande – speciellt när man får tjata lite med en nära vän. TACK för din kommentar och för att delar med dig. Lycka till och stor kram <3

  • Erika says:

    Slanger mig pa! Sa langt tva harliga loppass och igar lang cykeltur med gluhweinspaus i mitten, raknas val anda? 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Mikaela - in the world © 2013. All Rights Reserved.