Vecka 2: Totalt 12 km. Längst 5.7 km. Snabbast 9 km/t. Medelpuls 181 s/min.

Vecka 3: Totalt 12 km. Längst 7 km. Snabbast 9.76 km/t.

Vecka 4: Totalt 11 km. Längst 6 km. Snabbast 9.92 km/t. Medelpuls 177 s/min.

Vecka 5: Totalt 16 km. Längst 9.5 km. Snabbast 9.77 km/t. Medelpuls 173 s/min.

Vecka 6: Totalt 16.5 km. Längst 6.5 km. Snabbast 10.29 km/t.

Vecka 7: Totalt 23.5 km. Längst 10 km. Snabbast 10.09 km/t. Medelpuls 172 s/min.

Vecka 8: Totalt 24.7 km. Längst 10.2 km. Snabbast 9.8 km/t. Medelpuls 167 s/min.

Vecka 9: Totalt 22 km. Längst 12 km. Snabbast 10.9 km/t. Medelpuls 165 s/min.

Vecka 10: Totalt 27.5 km. Längst 13 km. Snabbast 10.2 km/t. Medelpuls.167 s/min.

Vecka 11: Totalt 22.2 km. Längst 9 km. Snabbast 11.1 km/t. Medelpuls 165 s/min.

Vecka 12: Totalt 40 km. Längst 12 km. Snabbast 11.4 km/t. Medelpuls 168 s/min.

5j5ysV

25 mars – Windmill 10K – 52 min 20 sek

Vecka 13: Totalt 21.5 km. Längst 13 km. Snabbast 11.0 km/t. Medelpuls 171 s/min.

Vecka 14: Totalt 27.7 km. Längst 14.2 km. Snabbast 11.2 km/t. Medelpuls 172 s/min.

Vecka 15: Totalt: 20.2 km. Längst 8 km. Snabbast 11.3 km/t. Medelpuls 171 s/min.

Vecka 16: Totalt: 19 km. Längst 10 km. Snabbast 11 km/t.

Vecka 17: Totalt: 33.3 km. Längst 13 km. Snabbast 11.8 km/t. Medelpuls 175 s/min.

Vecka 18: Totalt 22.4 km. Längst 11 km. Snabbast 10.9 km/t. Medelpuls 166 s/min.

Vecka 19: Totalt 25 km. Längst 16.5 km. Snabbast 11.3 km/t.

Vecka 20: Totalt 18.2 km. Längst 8.5 km. Snabbast 11.2 km/t.

Vecka 21: Totalt (bara!) 6 km. Men ca 40 km fjällvandring. Fortfarande i recovery av behinnor.

Vecka 22: Totalt 22 km. Längst 10 km. Snabbast. 11.1 km/t. Sakta men säkert på väg tillbaka!

Vecka 23: Totalt 20 km. Längst 9 km. Snabbast 11.7 km/t.

Vecka 24: Ingen löpning pga stressfraktur.

Vecka 25: Ingen löpning pga stressfraktur.

Vecka 26: Totalt 3 km. 11.3 km/t.

Vecka 27: Totalt 4 km. 10.3 km/t.

Vecka 28: Ingen löpning.

Vecka 29: Totalt 4.7 km. 9 km/t.

Vecka 30: Totalt 12.3 km. Längst 6.3 km. Snabbast 10.1 km/t.

Vecka 31: Totalt 5 km. 10 km/t.

Vecka 32: Ingen löpning.

Vecka 33: Totalt: 5 km. 10 km/t.

Vecka 34: Totalt: 19 km. Längst 7.5 km. Snabbast 10.2 km/t. Medelpuls 180 s/min. Running Index 40.

Vecka 35: Totalt 13.3 km. Längst 7 km. Snabbast 9.4 km/t. Medelpuls 176 s/m. Running Index 41.

Vecka 36: Total 16 km. Längst 8.3 km. Snabbast 11.2 km/t. Medelpuls 178 s/m. Running Index 44.

Vecka 37: Ingen löpning pga dunderförkylning.

Vecka 38: Totalt 22 km. Längst 11km. Snabbast 10.1 km/t. Medelpuls 178 s/m. Running Index 42.

Vecka 39: Totalt 23 km. Längst 13 km. Snabbast 10.6 km/t. Medelpuls 177 s/m. Running Index 44.

Vecka 40: Totalt 35 km. Längst 16 km. Snabbast 12.5 km/t. Medelpulst 177 s/m. Running Index 45.

Vecka 41: Totalt 37 km. Längst 21.1 km. Snabbast 10.9 km/t. Medelpuls 175. Running Index 46.

(hittills i år 66.2 mil)

nwm1

14 oktober – Nike Women’s Half Marathon – 1:59:26

Vecka 42: Totalt 7 km ca. Sprang utan pulsklocka och gps – just for fun alltså! Konstig men härlig känsla. Ibland nödvändigt för att flytta fokus från prestation till njutning.

Vecka 43: Totalt 6.5 km.

Vecka 44: Ingen löpning. Dödsless och demotiverad.

Vecka 45: Ingen löpning. Skyller på semester.

Vecka 46: Totalt 11.5 km.

Vecka 47: Totalt 21 km.

Vecka 48: Totalt 20 km.

Vecka 49: Totalt 10  km.

Vecka 50: Totalt 10 km.

Vecka 51: Totalt 15 km.

Vecka 52: Totalt 10 km.

Totalt 2012: 77 mil.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Mikaela - in the world © 2013. All Rights Reserved.